ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΟ ΒΑΤΕΡΛΩ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ !!!

ΜΙΛΑΕΙ ΗΔΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΘΑΚΗΣ ΕΝΩ Η ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΣΤΑ ΞΕΝΑ FUNDS ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΓΕΓΟΝΟΣ
Δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε σε όλα όσα είχαμε προβλέψει !!!




ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ
Η Ομαδική Αγωγή του Κινήματος ΥΠΕΡΒΑΣΗ για το Κούρεμα των Δανείων μας, μαζί με το Εξώδικο Επανακαθορισμού των Τραπεζικών Οφειλών, είναι σήμερα τα μεγαλύτερα όπλα αποτελεσματικής άμυνας των δανειοληπτών, κόντρα στην αυθαιρεσία του τραπεζικού συστήματος !!!
ΚΛΙΚ ΕΔΩ :


Δεν υπάρχει πλέον καθαρή & σαφής, ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ της 1ης κατοικίας από τους Πλειστηριασμούς, αφού η σχετική νομοθετική διάταξη που έληξε την 31/12 2014 δεν ανανεώθηκε, με αποτέλεσμα, σήμερα, η προστασία αυτή να μπορεί να αναζητηθεί μόνο ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ, με κόστος τουλάχιστον 2.000 ευρώ ανά τράπεζα, μέσα από το σύνθετο πλέγμα των σωρρευτικών προϋποθέσεων όλων μαζί των σχετικών νομοθετημάτων, που είναι τα εξής :
  • Ο ΝΕΟΣ ΚΠολΔ (ΚΩΔΙΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
  • Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
  • Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΟΥ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗ
  • ΤΟ ΦΕΚ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ 2219/15-10-2015
  • Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΚΑΤΣΕΛΗ
  • ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ

Έτσι, υπό τις νέες, σωρευτικές προϋποθέσεις, όλων μαζί των ανωτέρω νομοθετημάτων, καθίσταται στην πράξη αδύνατη η προστασία της 1ης Κατοικίας, αφού :


  1. Δεν υπάρχει πλέον αυτοτελής, εξωδικαστική προστασία της 1ης Κατοικίας από τους Πλειστηριασμούς και η όποια προστασία παρέχεται μόνον δικαστικά, δια της υπαγωγής του δανειολήπτη στο νέο Νόμο Κατσέλη.  Άρα, ο δανειολήπτης, ανεξαρτήτως εισοδηματικών κριτηρίων και αξίας της πρώτης κατοικίας του, ή υπάγεται στο νέο Νόμο Κατσέλη ή, απλά, δεν προστατεύεται.
  2. Δεν υπάρχει πλέον καμία προστασία της 1ης κατοικίας του επιχειρηματικού κόσμου και των εμπόρων, ούτε ακόμη και των πολύ μικρών επιτηδευματιών αφού, με το νέο Νόμο Κατσέλη, εξαιρούνται ρητά της υπαγωγής, όλοι οι οφειλέτες τραπεζών, δημοσίου και ασφαλιστικών ταμείων που διαθέτουν πτωχευτική ικανότητα, υπό την έννοια του άρθρου 2 του ν.3588/2007, δηλαδή όλοι οι έμποροι, καθώς και οι ενώσεις προσώπων με νομική προσωπικότητα που επιδιώκουν οικονομικό σκοπό.
  3. Για να προστατευθεί όμως ο δανειολήπτης με το νέο Νόμο Κατσέλη, ακόμη και αν πληροί σωρρευτικά όλες τις λοιπές προϋποθέσεις, πρέπει κατά το ΦΕΚ Στουρνάρα 2219/15-10-2015, να δηλώσει Συνεργάσιμος Δανειολήπτης και, αποδεχόμενος τον Κώδικα Δεοντολογίας των Τραπεζών, να συναινέσει στην ρευστοποίηση όλης της υπόλοιπης περιουσίας του, πλην της 1ης (κύριας) κατοικίας του,  να παραιτηθεί κάθε συνταγματικά κατοχυρωμένου δικονομικού δικαιώματός του κατά της τράπεζας, να αποδεχθεί το ύψος των οφειλών του κατά κεφάλαιο και τόκους, αναγκαζόμενος έτσι να αποδεχθεί όλες τις παράνομες και καταχρηστικές χρεώσεις των δανείων και των καρτών του, που πέφτουν καθημερινά στα δικαστήρια όλης της χώρας και, ακόμη, να νομιμοποιήσει ως συνεργάσιμος με τις τράπεζες, όλα τα νομικά ελαττώματα των δανειακων του συμβάσεων που, στις περισσότερες περιπτώσεις, όπως αναγνωρίζεται πλέον με σωρεία δικαστικών αποφάσεων, έχουν τεράστια ζητήματα νομιμότητας, καταχρηστικότητας και αισχροκέρδειας.   
  4. Για να υπαχθεί όμως στο νέο Νόμο Κατσέλη ο δανειολήπτης, σε αντίθεση με τον προηγούμενο νόμο, δεν φτάνει να βρίσκεται μόνο σε αδυναμία εξυπηρέτησης των δανείων και των καρτών του αλλά, σύμφωνα με το γράμμα του νέου νόμου, πρέπει να βρίσκεται σε ΓΕΝΙΚΗ αδυναμία πληρωμής οποιασδήποτε εκ των υποχρεώσεών του σε τράπεζες, δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία, αφού ο νέος Νόμος Κατσέλη περιλαμβάνει, εκτός από τις οφειλές στις τράπεζες, και αυτές σε δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία. Έτσι λοιπόν, ο δανειολήπτης που πληρώνει πχ τον ΕΝΦΙΑ ή τα τέλη κυκλοφορίας ή έχει έστω υπαχθεί στη ρύθμιση των 100 δόσεων, δεν πληροί την προϋπόθεση της γενικής αδυναμίας εξυπηρέτησης των υποχρεώσεών του, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να υπαχθεί στο νέο Νόμο Κατσέλη και, έτσι, να μην έχει καμία δυνατότητα προστασίας της 1ης κατοικίας του από τους πλειστηριασμούς.
  5. Η προστασία του πολυνομοσχεδίου αφορά αποκλειστικά και μόνο τις οφειλές στις τράπεζες. Έτσι, ο δανειολήπτης, παρότι μπορεί να εντάξει στο νέο Νόμο Κατσέλη, εκτός από τις οφειλές του στις τράπεζες, και τις οφειλές του στο δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία, κινδυνεύει, σε κάθε περίπτωση, να δει την 1η κατοικία του να πλειστηριάζεται, ακόμη και μετά την τυχόν υπαγωγή του στο νέο Νόμο Κατσέλη, αφού η προστασία της 1ης κατοικίας δεν περιλαμβάνει, μαζί με τις τράπεζες, και τις οφειλές σε δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία.
  6. Ακόμη όμως και ο δανειολήπτης που θα μπορούσε θεωρητικά να προστατέψει την 1η κατοικία του από τις τράπεζες, θα τη δει σε κάθε περίπτωση να χάνεται, με το πλειστηρίασμα να καταλήγει και πάλι στις τράπεζες, από τις οποίες υποτίθεται ότι είχε προηγουμένως προστατευθεί υπαγόμενος στο νέο Νόμο Κατσέλη, επειδή για να υπαχθεί πρέπει να χρωστάει ταυτόχρονα και στο δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία, των οποίων όμως οι οφειλές δεν εντάσσονται στην προστασία της 1ης κατοικίας από τους πλειστηριασμούς κατά το νέο πολυνομοσχέδιο. Έτσι, η 1η κατοικία του υπαχθέντος στο νέο νόμο Κατσέλη δανειολήπτη, μπορεί τελικά να πλειστηριαστεί από το δημόσιο ή τα ταμεία, για τις οφειλές του σε αυτά. Με το τραγελαφικό της περίπτωσης αυτής να είναι ότι, κατά το νέο ΚΠολΔ που ψηφίστηκε το καλοκαίρι, στο πλειστηρίασμα, ακόμη και του δημοσίου και των ασφαλιστικών ταμείων, θεσπίστηκε προνόμιο υπέρ των τραπεζών, στις οποίες καταλήγει κατά προτεραιότητα το 60% του πλειστηριάσματος, με αποτέλεσμα να καταλήγουν στα ταμεία των τραπεζών ακόμη και τα χρήματα από τους πλειστηριασμούς που δεν επισπεύδονται από τις ίδιες τις τράπεζες. Αυτός είναι άλλωσε ο λόγος που οι τραπεζίτες έγιναν ξαφνικά τόσο φιλάνθρωποι, δηλώνοντας όπου σταθούν και όπου βρεθούν ότι είναι κατά των πλειστηριασμών αφού, σε κάθε περίπτωση, είτε επισπεύδουν τους πλειστηριασμούς οι τράπεζες, είτε όχι, τα πλειστηριάσματα να καταλήγουν τελικά στα δικά τους ταμεία.
  7. Υπάρχει διαπιστωμένη αδυναμία καταγραφής των σημερινών εμπορικών αξιών και στην ανάλυση στοιχείων βάσει των οποίων έγιναν οι χορηγήσεις όταν συνήφθησαν τα δάνεια, ιδιαίτερα δε τα στεγαστικά. Έτσι, οι σημερινές εμπορικές αξίες είναι δύσκολο να προσδιοριστούν και αυτό γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει καν αγορά, ούτε συγκριτικά στοιχεία αγοραπωλησιών και επαρκής τεκμηρίωση, όπως σημειώνουν παράγοντες της αγοράς. Έτσι, ο υπουργός Οικονομίας κ. Γιώργος Σταθάκης, προανήγγειλε ότι ανεξάρτητοι εκτιμητές θα αναλάβουν αυτό το έργο, με αποτέλεσμα, ο δανειολήπτης, να επιβαρύνεται, εκτός από το αυξημένο κόστος της προσφυγής στο νέο Νόμο Κατσέλη, και με το επιπρόσθετο κόστος της πραγματογνωμοσύνης του ανεξάρτητου εκτιμητή, για τον προσδιορισμό της σημερινής εμπορικής αξίας του ακινήτου του και της διαφοράς της αξίας αυτής από την αντίστοιχη του συμβολαίου της αγοραπωλησίας του ακινήτου της 1ης κατοικίας του.  Υπάρχει σήμερα δανειολήπτης που να μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτό το κόστος, που στην καλύτερη περίπτωση δεν θα είναι μικρότερο των 2.000 ευρώ ;;;        

ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ ΤΟΥΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ & ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου