ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΜΠΙΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ, ΟΠΩΣ Η SIEMENS
Πρωτοφανής απάτη της γερμανικής VW που δεν θα την έκανε ούτε ο «μαστρο-Μήτσος» της γειτονιάς !!!
Tου Παύλου Κιρκασίδη
«Συγνώμη» από τα εκατομμύρια πελατών της σε όλον τον κόσμο αναγκάστηκε να ζητήσει η Volkswagen μετά το τεράστιο σκάνδαλο που προέκυψε όταν η Αμερικανική Αρχή Προστασίας Περιβάλλοντος αποκάλυψε πως ο κολοσσός της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας εγκαθιστούσε στα πετρελαιοκίνητα οχήματά της λογισμικό το οποίο παραπλανούσε τα όργανα μέτρησης εκπομπής καυσαερίων και εμφάνιζε τις τιμές τους κατά πολύ χαμηλότερες από τις πραγματικές και τους κινητήρες εντός των διεθνών προδιαγραφών.
Εν τω μεταξύ, η Ρυθμιστική Αρχή Περιβάλλοντος των ΗΠΑ, με την οποία ο Μάρτιν Γουίντερκορν δήλωσε πως η VW θα συνεργαστεί πλήρως, διέταξε την άμεση απόσυρση των συγκεκριμένων οχημάτων προκειμένου να αντιμετωπιστεί το ζήτημα, διατάσσοντας ταυτόχρονα και σχετική «εξωτερική» έρευνα ώστε να διαλευκανθεί σε βάθος η υπόθεση της πρωτοφανούς εξαπάτησης και να αποδοθούν ευθύνες σε όσους συνέλαβαν αλλά και υλοποίησαν την… «ιδέα».
Σε ερώτηση δημοσιογράφων αν τα «πειραγμένα» αυτοκίνητα διατέθηκαν και στο εξωτερικό, ο αμερικανός διευθύνων σύμβουλος απέφυγε να απαντήσει λέγοντας πως «δεν έχει πρόχειρα στοιχεία για το συγκεκριμένο θέμα».
Πηγή: CNN
Πρωτοφανής απάτη της γερμανικής VW που δεν θα την έκανε ούτε ο «μαστρο-Μήτσος» της γειτονιάς !!!
Tου Παύλου Κιρκασίδη
«Συγνώμη» από τα εκατομμύρια πελατών της σε όλον τον κόσμο αναγκάστηκε να ζητήσει η Volkswagen μετά το τεράστιο σκάνδαλο που προέκυψε όταν η Αμερικανική Αρχή Προστασίας Περιβάλλοντος αποκάλυψε πως ο κολοσσός της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας εγκαθιστούσε στα πετρελαιοκίνητα οχήματά της λογισμικό το οποίο παραπλανούσε τα όργανα μέτρησης εκπομπής καυσαερίων και εμφάνιζε τις τιμές τους κατά πολύ χαμηλότερες από τις πραγματικές και τους κινητήρες εντός των διεθνών προδιαγραφών.
«Ζητούμε συγνώμη από τους πελάτες μας για αυτό το σπάσιμο της εμπιστοσύνης», δήλωσε την Κυριακή ο CEO της εταιρίας στις ΗΠΑ Μάρτιν Γουίντερκορν, αφού πρώτα ομολόγησε την ενοχή της VW, παραδεχόμενος πλήρως την απίστευτη πράξη δια της οποίας εξαπατούσαν επί σειρά ετών τις ομοσπονδιακές Αρχές όταν κατά τη διάρκεια των σχετικών τεστ που γίνονταν στο «California Air Resources Board» προκειμένου να λάβουν τη σχετική πιστοποίηση, εμφάνιζαν τα «τσιπαρισμένα» οχήματα.
Η απάτη ωστόσο, αν και με καθυστέρηση… έξι χρόνων έγινε αντιληπτή από τη Ρυθμιστική Αρχή των ΗΠΑ που τώρα κατήγγειλε επισήμως τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για «εξαπάτηση, μέσω ηλεκτρονικού προγραμματισμού ώστε να εμφανίζουν τα οχήματά της κατά πολύ χαμηλότερους ρύπους υπό συνθήκες δοκιμών».
Σύμφωνα με την ίδια καταγγελία, με την οποία συμφώνησε και η ίδια η VW, το συγκεκριμένο λογισμικό τοποθετήθηκε σε περίπου 500.000 οχήματα του ομίλου, τα περισσότερα εκ των οποίων κυκλοφορούν στους δρόμους των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων και κάποιων πολυτελών αυτοκινήτων της Audi.Aνάμεσα στα «αμαρτωλά» μοντέλα που αφορούν έτη παραγωγής από το 2009 έως και το… 2015, Jetta, Beetle, Golf, καθώς και Passat του 2014-2015, και Audi A3 μοντέλα από 2009 έως και 2015!
Η απάτη ωστόσο, αν και με καθυστέρηση… έξι χρόνων έγινε αντιληπτή από τη Ρυθμιστική Αρχή των ΗΠΑ που τώρα κατήγγειλε επισήμως τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για «εξαπάτηση, μέσω ηλεκτρονικού προγραμματισμού ώστε να εμφανίζουν τα οχήματά της κατά πολύ χαμηλότερους ρύπους υπό συνθήκες δοκιμών».
Σύμφωνα με την ίδια καταγγελία, με την οποία συμφώνησε και η ίδια η VW, το συγκεκριμένο λογισμικό τοποθετήθηκε σε περίπου 500.000 οχήματα του ομίλου, τα περισσότερα εκ των οποίων κυκλοφορούν στους δρόμους των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων και κάποιων πολυτελών αυτοκινήτων της Audi.Aνάμεσα στα «αμαρτωλά» μοντέλα που αφορούν έτη παραγωγής από το 2009 έως και το… 2015, Jetta, Beetle, Golf, καθώς και Passat του 2014-2015, και Audi A3 μοντέλα από 2009 έως και 2015!
Εν τω μεταξύ, η Ρυθμιστική Αρχή Περιβάλλοντος των ΗΠΑ, με την οποία ο Μάρτιν Γουίντερκορν δήλωσε πως η VW θα συνεργαστεί πλήρως, διέταξε την άμεση απόσυρση των συγκεκριμένων οχημάτων προκειμένου να αντιμετωπιστεί το ζήτημα, διατάσσοντας ταυτόχρονα και σχετική «εξωτερική» έρευνα ώστε να διαλευκανθεί σε βάθος η υπόθεση της πρωτοφανούς εξαπάτησης και να αποδοθούν ευθύνες σε όσους συνέλαβαν αλλά και υλοποίησαν την… «ιδέα».
Σε ερώτηση δημοσιογράφων αν τα «πειραγμένα» αυτοκίνητα διατέθηκαν και στο εξωτερικό, ο αμερικανός διευθύνων σύμβουλος απέφυγε να απαντήσει λέγοντας πως «δεν έχει πρόχειρα στοιχεία για το συγκεκριμένο θέμα».
Πηγή: CNN
http://www.ereportaz.gr/protofanis-apati-tis-germanikis-vw-pou-den-tha-tin-ekane-oute-o-mastro-mitsos-tis-gitonias/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου