ΤΑ LIDL ΞΕΦΤΙΛΙΣΑΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ :
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σήμερα τα Lidl Πατρών δεν εξυπηρετούν πολίτες με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες ξεφτιλίζοντας γονείς μπροστά στα μάτια των παιδιών τους !!!
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ !!!
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ :
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σήμερα τα Lidl Πατρών δεν εξυπηρετούν πολίτες με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες ξεφτιλίζοντας γονείς μπροστά στα μάτια των παιδιών τους !!!
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ !!!
ΝΑ ΚΑΛΕΙΤΕ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΕ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΚΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ !!!
ΚΛΙΚ ΕΔΩ :
http://kinima-ypervasi.blogspot.gr/2015/07/cashcards.html
Σουπερ μάρκετ γερμανικών συμφερόντων στη Ρόδο, δεν δέχεται τις πιστωτικές κάρτες των καταναλωτών και ζητά μετρητά όπως καταγγέλλουν ακροατές του Sky!
Ειδικότερα σήμερα το πρωί, ακροάτρια κατήγγειλε στον Sky πως όταν έφτασε στο ταμείο και έδωσε την κάρτα της την ενημέρωσαν πως δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή και της ζήτησαν μετρητά.
Η συμπολίτισσά μας (τα στοιχεία της οποίας είναι στη διάθεση του Sky) αρκούντως ενημερωμένη είπε στην ταμία ότι είναι υποχρεωμένη να κάνει την συναλλαγή με την πιστωτική κάρτα. Η υπάλληλος, με βάση τις οδηγίες που είχε λάβει, αρνήθηκε να παραλάβει την κάρτα και τότε η συμπολίτισσά μας ζήτησε να μιλήσει άμεσα με τον προϊστάμενο του καταστήματος.
Ο προϊστάμενος αρνήθηκε να παραλάβει την κάρτα λέγοντας πως από σήμερα το κατάστημα δέχεται πλέον μόνο μετρητά και επικαλέστηκε βλάβη των τερματικών. Τότε η πελάτισσα κάλεσε το «100». Σε ανοικτή επικοινωνία με το «100» ζήτησε τα στοιχεία του προϊσταμένου του καταστήματος για να ενημερώσει επακριβώς τους αστυνομικούς ποιος είναι εκείνος που ζητά μόνο μετρητά για τις συναλλαγές και σύμφωνα πάντα με την καταγγελία, ο προϊστάμενος αρνήθηκε να τα δώσει. Αφού ενημερώθηκε η Αστυνομία για την άρνηση του προϊσταμένου του καταστήματος να δώσει τα στοιχεία του, έκανε γνωστό πως ξεκινάει περιπολικό να φτάσει για το σούπερ μάρκετ.
Συμφωνα με την καταγγελία, μόλις ο προϊστάμενος του σούπερ μάρκετ γερμανικών συμφερόντων ενημερώθηκε πως έρχεται περιπολικό ως δια μαγείας βρήκε λύση για το «χαλασμένο» τερματικό και έκανε αποδεκτή την κάρτα της συμπολίτισσάς μας κάτι που όμως δεν συνέβη ούτε με τους προηγούμενους πελάτες ούτε και με τους επόμενους αφού υπάρχει αναρτημένη ταμπέλα που αναφέρει πως δεκτά γίνονται μόνο τα μετρητά κι όχι οι πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες «λόγω βλάβης».
«Εκανα την καταγγελία για να ξέρει ο κόσμος τι συμβαίνει και πώς κάποιοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την σημερινή κατάσταση. Είναι παράνομο να μην γίνονται δεκτές οι κάρτες, να το ξέρει ο κόσμος» δήλωσε στον Sky ασκώντας κριτική στους κυβερνώντες για την ανεξέλεγκτη τροπή των γεγονότων μετά το κλείσιμο των τραπεζών.
Πηγή: http://inrealnews.blogspot.gr/2015/07/lidl.html
Σουπερ μάρκετ γερμανικών συμφερόντων στη Ρόδο, δεν δέχεται τις πιστωτικές κάρτες των καταναλωτών και ζητά μετρητά όπως καταγγέλλουν ακροατές του Sky!
Ειδικότερα σήμερα το πρωί, ακροάτρια κατήγγειλε στον Sky πως όταν έφτασε στο ταμείο και έδωσε την κάρτα της την ενημέρωσαν πως δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή και της ζήτησαν μετρητά.
Η συμπολίτισσά μας (τα στοιχεία της οποίας είναι στη διάθεση του Sky) αρκούντως ενημερωμένη είπε στην ταμία ότι είναι υποχρεωμένη να κάνει την συναλλαγή με την πιστωτική κάρτα. Η υπάλληλος, με βάση τις οδηγίες που είχε λάβει, αρνήθηκε να παραλάβει την κάρτα και τότε η συμπολίτισσά μας ζήτησε να μιλήσει άμεσα με τον προϊστάμενο του καταστήματος.
Ο προϊστάμενος αρνήθηκε να παραλάβει την κάρτα λέγοντας πως από σήμερα το κατάστημα δέχεται πλέον μόνο μετρητά και επικαλέστηκε βλάβη των τερματικών. Τότε η πελάτισσα κάλεσε το «100». Σε ανοικτή επικοινωνία με το «100» ζήτησε τα στοιχεία του προϊσταμένου του καταστήματος για να ενημερώσει επακριβώς τους αστυνομικούς ποιος είναι εκείνος που ζητά μόνο μετρητά για τις συναλλαγές και σύμφωνα πάντα με την καταγγελία, ο προϊστάμενος αρνήθηκε να τα δώσει. Αφού ενημερώθηκε η Αστυνομία για την άρνηση του προϊσταμένου του καταστήματος να δώσει τα στοιχεία του, έκανε γνωστό πως ξεκινάει περιπολικό να φτάσει για το σούπερ μάρκετ.
Συμφωνα με την καταγγελία, μόλις ο προϊστάμενος του σούπερ μάρκετ γερμανικών συμφερόντων ενημερώθηκε πως έρχεται περιπολικό ως δια μαγείας βρήκε λύση για το «χαλασμένο» τερματικό και έκανε αποδεκτή την κάρτα της συμπολίτισσάς μας κάτι που όμως δεν συνέβη ούτε με τους προηγούμενους πελάτες ούτε και με τους επόμενους αφού υπάρχει αναρτημένη ταμπέλα που αναφέρει πως δεκτά γίνονται μόνο τα μετρητά κι όχι οι πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες «λόγω βλάβης».
«Εκανα την καταγγελία για να ξέρει ο κόσμος τι συμβαίνει και πώς κάποιοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την σημερινή κατάσταση. Είναι παράνομο να μην γίνονται δεκτές οι κάρτες, να το ξέρει ο κόσμος» δήλωσε στον Sky ασκώντας κριτική στους κυβερνώντες για την ανεξέλεγκτη τροπή των γεγονότων μετά το κλείσιμο των τραπεζών.
Πηγή: http://inrealnews.blogspot.gr/2015/07/lidl.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου