ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ : Ο Ν. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ KAMASUTRA ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΤΡΟΙΚΑ !!! ΣΤΑ 4 !!!









Αυτή είναι η στάση του κυβερνητικού Kamasutra στις διαπραγματεύσεις με την Τρόικα !!!
Στάση σκληρή, εθνική, ..... ανδρική !!!
Σκίζουν τα καλτσόν τους στη διαπραγμάτευση τα παληκάρια της κυβέρνησης !!!

 

ΓΙΟΥΡΓΚΕΝ ΡΟΤ : «ΣΙΩΠΗΛΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ» Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ !!!

Γιούργκεν Ροτ: « Σιωπηλό πραξικόπημα » 

η παρέμβαση της τρόικας στις χώρες της κρίσης !


«Όταν λέω “σιωπηλό πραξικόπημα” εννοώ ότι γίνονται αλλαγές σε ένα πολιτικό και κοινωνικό σύστημα χωρίς δημοκρατική νομιμοποίηση, χωρίς τη συμμετοχή του πληθυσμού στις διαδικασίες. 

«Σιωπηλό πραξικόπημα» αποκαλεί την παρέμβαση της τρόικας στις χώρες της κρίσης ο Γερμανός δημοσιογράφος Γιούργκεν Ροτ στο ομώνυμο βιβλίο του, που κυκλοφόρησε πρόσφατα σε τέταρτη έκδοση.
Ο Ροτ έχει φανατικούς φίλους, αλλά και αντιπάλους. Μέχρι σήμερα έχει ερευνήσει υποθέσεις διαφθοράς στη Γερμανία,αλλά και στην ανατολική Ευρώπη. Πολλοί θεωρούν τα ρεπορτάζ του ιδιαίτερα αποκαλυπτικά, άλλοι τον κατηγορούν ότι παραθέτει απλώς μαρτυρίες τρίτων, χωρίς απτές αποδείξεις.
Αυτή τη φορά στο «στόχαστρο» του Ροτ μπαίνει η τρόικα στην Ελλάδα, αλλά και στις υπόλοιπες χώρες της κρίσης. Ο ίδιος ομολογεί ότι προβληματίστηκε πριν καταλήξει στον τίτλο «σιωπηλό πραξικόπημα» στο βιβλίο του. Αλλά τελικά πιστεύει ότι ήταν μία σωστή επιλογή.

ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ !!!

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ 
ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΥΠΕΡΒΑΣΗ 
ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ
ΣΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ !!!



ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΘΝΗΤΩΝ ΓΙΑ ΧΡΕΗ !!!

Γράφει ο Κυριάκος Τόμπρας
Αυτό που περιγράφει ο Λάκης Γαβαλάς στο βίντεο που ακολουθεί, συμβαίνει καθημερινά σε χιλιάδες συμπολίτες μας, που επειδή δεν είναι εύποροι και επώνυμοι, βιώνουν τη δυστυχία τους μόνοι, χωρίς χρήματα ούτε για δικηγόρους, ούτε για την εξαγορά της ποινής τους, αβοήθητοι ακόμη και από τις ίδιες τους τις οικογένειες, τρομοκρατημένοι στην ιδέα της φυλακής και απελπισμένοι.



Κάπως έτσι φτάσαμε στις 6.000 αυτοκτονίες !!!
Ας στείλουν μια φορά τα ΜΜΕ τις κάμερες στα κτήρια 5, 7 και 9 στα Δικαστήρια της Ευελπίδων, στον Πειραιά, στη Θεσσαλονίκη και στα Δικαστήρια όλης της χώρας, μήπως και τελικά συγκινηθεί κανείς από τον ανθρώπινο πόνο και αλλάξουν την ισχύουσα αντισυνταγματική και αντιευρωπαϊκή νομοθεσία, που στέλνει στη φυλακή ακόμη και τους μικροφειλέτες για χρέη στο δημόσιο και στα ασφαλιστικά ταμεία !!!  

2,68 ΔΙΣ «ΧΑΡΙΣΕ» Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΟΝ ΛΑΤΣΗ !!!


2,68 δισ. «χάρισε» ο Σαμαράς στον Λάτση!

Μας διαφημίζουν για επιτυχημένες αποκρατικοποιήσεις τα "δωράκια" τους στον όμιλο Λάτση! Πήρε το Ελληνικό 2 δισ. φθηνότερα από την πραγματική του αξία (σύμφωνα με το ΤΕΕ). Κέρδισε έκπτωση 650 εκατ. από το IBC (Golden Hall).

Μας παρουσίασαν τον Λάτση ως µεγάλο επενδυτή, που βοηθά τη χώρα να βγει από το τέλµα. Κι όµως, κατά τη διετία 2012 – 2014, µόνο αυτός «βοηθήθηκε»... Αγόρασε το Ελληνικό κατά 2 δισ φθηνότερα από την αξία του, ενώ και απ' το Golden Hall κέρδισε έκπτωση τουλάχιστον 640 εκατ. ευρώ!
Η Lamda Development αγόρασε το καλύτερο «φιλέτο» της Ευρώπης σε τιµές... Βραχατίου Κορινθίας! Ητοι µε 92 ευρώ/τ.µ. δόµησης, αντί για 492 ευρώ/τ.µ.!

ΣΤΟ 50% Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ EUROSTAT !!!

Στην ανεργία οι μισοί Έλληνες νέοι (49,3%) κάτω των 25 ετών !!!

Με βάση τα στοιχεία που έδωσε η Eurostat στη δημοσιότητα, τον Οκτώβριο του 2014 4.983.000 νέοι (κάτω των 25 ετών) ήταν άνεργοι στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Τα χαμηλότερα ποσοστά παρατηρήθηκαν στη ..
Γερμανία (7,7 %), στην Ολλανδία (9,7 %) και στην Αυστρία (10,0 %), ενώ τα υψηλότερα στην Ισπανία, (53,8%) , την Ελλάδα (49,3% τον Αύγουστο του 2014), στην Ιταλία (43,3%) και την Κροατία (41,5% το τρίτο τρίμηνο του 2014).
Η ανεργία, στο σύνολο των ηλικιακών ομάδων παρέμεινε αμετάβλητη στο 11,5%, για τρίτο συνεχή μήνα.
To ποσοστό υποχώρησε σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2013 οπότε ήταν στο 11,9%. Ωστόσο, ο αριθμός των ανέργων αυξήθηκε κατά 60.000 στα 18,39 εκατομμύρια.
Στην Ε.Ε. των 28 η ανεργία παραμένει στο 10,0% τον Οκτώβριο, αμετάβλητη από τον προηγούμενο μήνα, ενώ υποχώρησε από το 10,7% του Οκτωβρίου του 2013.
Μεταξύ των κρατών-μελών, τα χαμηλότερα ποσοστά ανεργίας καταγράφηκαν στη Γερμανία (4,9%) και την Αυστρία (5,1 %), ενώ τα υψηλότερα καταγράφηκαν στην Ελλάδα (25,9% τον Αύγουστο του 2014) και την Ισπανία (24,0%).
ΠΗΓΗ
http://fonaklas.blogspot.gr/2014/11/493-25.html

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΒΟΜΒΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΛΕΛΙΑΤΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ !!!

Καταγγελία του Πάνου Λελιάτσου
Η ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΥΠΟΔΙΚΟΥΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ, ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ !!!





Η τράπεζα εμπορίου και ανάπτυξης του Εύξεινου πόντου ( Black sea trade development Bank-παρευξείνια τράπεζα) ιδρύθηκε από 11 κράτη μέλη μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα το 1997 σύμφωνα...
με το νόμο 2380/1996 Α38 στο οποίο καθορίζει την σύσταση λειτουργίας της εν λόγω τράπεζας.
Το Ελληνικό δημόσιο συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της εν λόγω τράπεζας με ποσοστό που ανέρχεται στο 16,5% και σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις λειτουργίας της θα πρέπει να συμβάλει στις αυξήσεις μετοχικών κεφαλαίων τα οποία θα διατεθούν σε επενδυτικά σχέδια στις χώρες κράτη μέλη. Το ΔΣ της εν λόγω τράπεζας και οι μέτοχοι αποφασίσανε να συστήσουν την έδρα στην πόλη της θεσσαλονίκης και κυρώθηκε από το Ελληνικό δημόσιο σύμφωνα με τον νόμο 2707/99 ΦΕΚ Α78 και να χρηματοδοτήσει με το ποσό των 10.000.000 ευρώ από τον κρατικό προύπολογισμό για την αγορά και ανέγερση κτηρίου.
Επίσης σύμφωνα με την υπ`αριθμ. ΔΟΟ1605/13832/24.3.2008 κοινή υπουργική απόφαση του υπουργείου οικονομικών και υπουργείο εξωτερικών το Ελληνικό δημόσιο θα καταβάλλει το ποσό των 33.000.000 SDR για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της τράπεζας εμπορίου και ανάπτυξης εύξεινου πόντου(BLACK SEATRADE AND DEVELOPMENT BANK – BSTDB)», (ΦΔΚ Β΄ 581).
Επίσης σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου οικονομικών με την υπ`αριθμ ΠΟΛ.1044/ 17.02.2012 Α.Υ.Ο (ΦΕΚ 463/Β/24.02.2012) καθορίστηκε η πλήρη απαλλαγή δασμών και φόρων για την λειτουργία και δραστηριότητα της εν λόγω τράπεζας και τα μέλη του αλλοδαπού προσωπικού αυτής.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει η ίδια η τράπεζα με την επωνυμία BLACK SEATRADE AND DEVELOPMENT BANK – BSTDB στο ενημερωτικό της δελτίο με ημερομηνία ιούνιος 2014 αναφέρει πως το ύψος των δανειοδoτηθέντων κεφαλαίων προς επιχειρήσεις που χορηγήθηκαν προς την χώρα μας είναι μόνο στο ποσοστό του 4% όταν τα κεφάλαια που έχει διαθέσει το Ελληνικό δημόσιο προς την εν λόγω τράπεζα είναι άνω του 17% και την ίδια ώρα η εν λόγω τράπεζα έχει διαθέσει περί του 30% των δανείων της στην Τουρκική οικονομία χρηματοδοτώντας δημόσια και ιδιωτικά επιχειρηματικά σχέδια όπως το Μετρό της Κωνσταντινούπολης και σειρά κατασκευής αεροδρομίων. Σύμφωνα επίσης με στοιχεία που δημοσιεύει η ίδια η τράπεζα στην Ελλάδα έχουν χρηματοδοτηθεί στο παρελθόν επιχειρήσεις όπως η Νεοχημική του γνωστού υπόδικου για απάτες εις βάρος του Ελληνικού δημοσίου και κοινού ποινικού δικαίου κυρίου Λαυρεντιάδη όπως επίσης και επενδυτικά σχέδια σε ΑΠΕ γνωστού επιχειρηματικού ομίλου.
Κατόπιν αυτών
Ερωτάσθε κύριοι υπουργοί :

ΚΑΙ ΝΕΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΝΟΝΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ !!! ΤΟ SUCCESS STORY ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ !!!

Νέο «κανόνι» στην αγορά από πασίγνωστη εταιρία στο χώρο του ηλεκτρολογικού υλικού, καθώς η εταιρεία Αφοί Κωνσταντακάτου κατέθεσε αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 !!!


Το γεγονός αυτό μόνο έκπληξη δεν αποτέλεσε για τους γνωρίζοντας καθώς στην αγορά ήταν λίγο-πολύ γνωστά τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η εταιρία. Μια εταιρία με ιστορία σχεδόν 100 ετών η οποία παρά τη μείωση του λειτουργικού κόστους, με συρρίκνωση του δικτύου των καταστημάτων και μείωση των ενοικίων περαιτέρω κατά 10% το 2013 αλλά και συνεχείς μειώσεις μισθών των εργαζομένων (και της διοίκησης κατά 20% πέρυσι) δεν κατάφερε να ανταπεξέλθει στις μεγάλες δυσκολίες. Ο συγκεκριμένος κλάδος επλήγει πολύ από την κρίση και οι ζημιές έφθασαν το 2013 τα 4,79 εκατομμύρια ευρώ.
Πλέον η Διοίκηση προσδοκά στα πλαίσια του άρθρου 99 την εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή και επιπλέον χρηματοδότηση από τις Τράπεζες.
ΠΗΓΗ
http://www.toxwni.gr/ellada/item/31947-ixiro-kanoni-apo-pasignosti-elliniki-etairia

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΔΙΕΞΑΓΕΙ Ο ΔΣΑ !!!

Μπράβο στον ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ (ΔΣΑ) για την εξαιρετική αυτή πρωτοβουλία !!!
Ο νέος ΚΠολΔ πρέπει να καταψηφιστεί από το σύνολο του νομικού κόσμου της χώρας, για να μην τολμήσουν ποτέ να περάσουν τις επέσχυντες τροποποιήσεις που ετοιμάζουν Κυβέρνηση και Τρόικα !!!


ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΠολΔ !
ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ ΕΞΠΡΕΣ !
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗ !


ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

2-3/12/2014
                                               
  1. Το δημοψήφισμα για το σχέδιο του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας  θα διεξαχθεί στα γραφεία του Δ.Σ.Α. (Ακαδημίας 60) την Τρίτη 2.12.2014 και  Τετάρτη 3.12.2014 από τις 7 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα.
  2. Δικαίωμα ψήφου έχουν όλοι οι Δικηγόροι που είναι μέλη του Δ.Σ.Α. εγγεγραμμένοι στο Μητρώο μέχρι και την 28.11.2014,ανεξαρτήτως αν έχουν υποβάλει ετήσια δήλωση, είναι σε αναστολή ή άδεια κάθε είδους.
  3. Η ψηφοφορία θα διεξαχθεί σε είκοσι (20) εκλογικά τμήματα.
    • Τα δέκα (10) πρώτα θα είναι στον 1ο όροφο, στην μεγάλη αίθουσα (Α.Μ. 247 - 23447).
    • Τα επόμενα τρία (3) θα είναι στην αίθουσα του Διοικητικού Συμβουλίου και στο γραφείο συμβούλων (νέο κτίριο, 1ος όροφος, είσοδος από τη στοά Ακαδημίας, δεξιά) (Α.Μ. 23448 - 27759).
    • Τα επόμενα επτά (7) στο 2ο όροφο (Α.Μ. 27760 - 36262).
    • Στο 20ο εκλογικό τμήμα ψηφίζουν και οι Δικηγόροι από χώρες της Ε.Ε με Α.Μ. 90001 έως 90187.
  4. Θα υπάρχουν τρία (3) ψηφοδέλτια. Ένα με το ΝΑΙ στην αποδοχή του σχεδίου του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, ένα με το ΟΧΙστην αποδοχή του σχεδίου του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, το οποίο περιλαμβάνει και την επιλογή των μορφών κινητοποίησης (αποχή διαρκείας και αποχή στοχευμένη ή περιορισμένης διάρκειας) και λευκό ψηφοδέλτιο.
  5. Για τη διευκόλυνση των ψηφοφόρων, η ΕΙΣΟΔΟΣ θα είναι από την οδό Ακαδημίας, και η ΕΞΟΔΟΣ από την οδό ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ, όπως θα δείχνουν οι σχετικές πινακίδες.
Για την ομαλή διεξαγωγή της ψηφοφορίας παρακαλούνται οι συνάδελφοι, αφού ψηφίσουν, να αποχωρούν αμέσως από τους χώρους ψηφοφορίας και τους διαδρόμους και να ακολουθούν τις οδηγίες των εφορευτικών επιτροπών και των εντεταλμένων υπαλλήλων.
  1. Οι εκλογείς πρέπει να έχουν μαζί τους τη δικηγορική ταυτότητα ή οποιοδήποτε έγγραφο αποδεικτικό της ταυτότητάς τους (Αστυνομική Ταυτότητα, Διαβατήριο, Ασφαλιστικό Βιβλιάριο κ.ά.).

  Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ

ΒΙΝΤΕΟ : ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΑΝ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΑΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ;;; ΛΑΘΟΣ ΕΡΩΤΗΣΗ !!!

Λάθος ερώτηση !!!
Η λύση δεν είναι τα όπλα, αφού ακόμη και όσοι έχουν όπλα στα σπίτια τους δεν πρέπει και δεν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσουν !!!
Με τα όπλα, όχι μόνο χάνεις το σπίτι σου, αλλά καταλήγεις και στη φυλακή και, έτσι, δημιουργείς ένα επιπλέον πρόβλημα στη ζωή και την οικογένειά σου.



Η σωστή ερώτηση είναι άλλη.
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ;;;
Και η απάντηση είναι μόνο μία.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ !!!
ΚΛΙΚ ΕΔΩ :
http://kinima-ypervasi.blogspot.gr/p/blog-page_8.html


ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ ΚΟΚΚΙΝΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΘΕΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ !!!

Μετά το φιάσκο της νομοθετικής ρύθμισης για τα κόκκινα δάνεια, τη σχεδιαζόμενη κατάργηση του νόμου Κατσέλη, την απευλευθέρωση των πλειστηριασών κύριας και 1ης κατοικίας από 01/01/2015 και τις επερχόμενες αλλαγές στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας,  η Ομαδική Αγωγή του Κινήματος Υπέρβαση κατά των Τραπεζών είναι πλέον η μοναδική λύση για τους δανειολήπτες, για να κουρέψουν τα δάνειά τους και να προστατέψουν την περιουσία, τα αυτοκίνητα, τους μισθούς, τις συντάξεις και τις καταθέσεις τους από πλειστηριασμούς και κατασχέσεις !!!
ΚΛΙΚ ΕΔΩ :

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΡΕΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΜΑΣ !!!



Διαβάζουμε σήμερα στο capital.gr :

Κόκκινα δάνεια : Λίγες οι ελπίδες για τους οφειλέτες...
Της Ιωάννας Καλαντζάκου-Τσατσαρώνη

Η κυβερνητική πρωτοβουλία για τη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων χρεών προς το Δημόσιο και για την αναδιάρθρωση των κόκκινων δανείων με την ψήφιση του Ν.4307/15.11.2014,είναι ασφαλώς θετική. Θα έπρεπε, μάλιστα, να έχει εκδηλωθεί νωρίτερα, καθώς αφθονούσαν οι ενδείξεις ότι το βάρος των φορολογικών και τραπεζικών χρεών δεν ήταν εξυπηρετήσιμο, αλλά προφανώς οι ταμειακές και «ιδεοληπτικές» αντιρρήσεις της τρόικας δυσχέραναν την προσπάθεια. Οι ίδιες, προφανώς, είναι και η αιτία για πολλές ατολμίες και ατέλειες των νέων ρυθμίσεων, που υποσκάπτουν και την μελλοντική αποτελεσματικότητά τους. Θα έλεγα, μάλιστα, ότι οι τροπολογίες του κ. Σκρέκα επιτείνουν την ατολμία.

- Ήδη σε σχέση με τις ρυθμίσεις οφειλών προς το Δημόσιο είναι σφάλμα ότι οι 100 δόσεις επιφυλάσσονται στους οφειλέτες μέχρι 15.000 ενώ η λογική υποδεικνύει πως οι μεγαλύτεροι διακανονισμοί απαιτούνται ακριβώς όταν είναι μεγαλύτερα τα χρέη. Το δικαίωμα των 100 δόσεων έπρεπε να δοθεί και στους οφειλέτες μέχρι ενός εκατομμυρίου ευρώ, ενώ έπρεπε να προβλεφθεί ρύθμιση και για τους μεγάλους οφειλέτες: θα μπορούσε να έχει πρόσθετες προϋποθέσεις και όρους, αλλά έπρεπε να γίνει. Αν για τη χώρα έχουν καίρια σημασία οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι άξιες υποστήριξης οι μεγάλες, που συνήθως είναι και εκείνες που οφείλουν μεγαλύτερα ποσά. Η εμμονή της τρόικας ότι οι μεγάλοι οφειλέτες δεν πρέπει να διευκολύνονται δεν δικαιώνεται από τον ταμειακό απολογισμό.

- Ως προς τα κόκκινα δάνεια, υπάρχουν ισχυρές επιφυλάξεις για την επιτυχία του σχήματος. Το πρώτο σκέλος, που αφορά τη ρύθμιση χρεών μικρών επιχειρήσεων και επαγγελματιών, δεν εισάγει κανένα υποχρεωτικό στοιχείο για τις τράπεζες που μπορούν να δεχθούν ή μη τα αιτήματα των οφειλετών κατά την ελεύθερη κρίση τους. Κατανοεί κανείς ότι η θέσπιση υποχρεωτικών συμβιβασμών είναι και δύσκολη και προβληματική στην ελεύθερη αγορά, χωρίς αυτήν όμως δεν καταλαβαίνει κανείς γιατί θεσπίζεται ειδικός νόμος και δεν αφήνεται η ρύθμιση στη διαπραγμάτευση.

Όπως εισήχθη, η σχετική ρύθμιση είχε μοναδική αξία ότι, αν πετύχαινε κανείς διαγραφή με την τράπεζα, μπορούσε να υπαχθεί στις εκατό δόσεις για τα χρέη προς το Δημόσιο. Με την τροπολογία Σκρέκα, ακόμη και αυτό αναιρέθηκε.

Οι δόσεις δεν είναι εκατό, αλλά οι προβλεπόμενες στον πρόσφατο νόμο 4305/2014 για το δημόσιο, άρα για όσους οφείλουν πάνω από 15.000 οι δόσεις περιορίζονται σε 72. Η μικροψυχία επιτείνεται από το ότι η ρύθμιση του Δημοσίου γίνεται προϋπόθεση για να απευθυνθεί κανείς στις τράπεζες. Με την τροπολογία Σκρέκα, θα πρέπει ο οφειλέτης πρώτα να ρυθμίσει τις οφειλές του στο Δημόσιο, εν συνεχεία να απευθυνθεί στις τράπεζες και, εάν πετύχει τη ρύθμιση με αυτές, να …επιστρέψει στο Δημόσιο με μόνο προνόμιο τη διαγραφή επιπλέον 20% των προσαυξήσεων από τις προσαυξήσεις (πάντα σε 72 δόσεις).

Όπως είπα και αρχικά, όμως, η ρύθμιση στο Δημόσιο έπρεπε να και πολύ πιο «γενναιόδωρη» αλλά και αυτοτελής. Μόνο τότε θα είχε αξία ο συνδυασμός της με τη ρύθμιση των τραπεζικών δανείων, αν η τελευταία είχε υποχρεωτικό χαρακτήρα για τις τράπεζες.

Σημειώνω ως πρόσθετο πρόβλημα στη ρύθμιση για τις μικρές επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες ότι προϋποθέτει την εκ προοιμίου παραίτηση από τυχόν αιτήσεις υπαγωγής στο νόμο Κατσέλη ή στις διαδικασίες του πτωχευτικού δικαίου. Πρόκειται, νομίζω, για μία ακόμη «μικρόψυχη» ρύθμιση, αφού ζητάει από τους οφειλέτες να παραιτηθούν από άλλα ένδικα βοηθήματα χωρίς καμία εγγύηση ότι η τράπεζα θα δεχθεί την αίτησή τους. Θα ήταν πολύ λογικότερο να απαιτείται η παραίτηση κατά την υπογραφή της νέας σύμβασης με την τράπεζα και αφού η τελευταία θα είχε αποδεχθεί την αίτηση του οφειλέτη με την αίρεση ότι αυτός θα παραιτούνταν από τα ένδικα βοηθήματα που έχει ασκήσει.

- Το δεύτερο σκέλος της τροπολογίας περί κόκκινων δανείων προβλέπει έκτακτη διαδικασία ρύθμισης χρεών εμπόρων με δέσμευση των πιστωτών που διαφωνούν. Σχετική διαδικασία προβλέπεται από τον Πτωχευτικό Κώδικα, η νυν θεσπιζόμενη όμως, με χροιά έκτακτου μέτρου, προβλέπει μικρότερη πλειοψηφία πιστωτών: αν το 50,1% του συνόλου των απαιτήσεων –και ίδιο ποσοστό των απαιτήσεων με εμπράγματη ασφάλεια- συμφωνήσει, δεσμεύεται η μειοψηφία που διαφωνεί. Υπάρχει, ωστόσο, ένα κρίσιμο σημείο που μπορεί να αναιρέσει τη χρησιμότητα της διάταξης: οι συμβιβασμοί αυτοί δεν καταλαμβάνουν τον δημόσιο τομέα ούτε τις προνομιακές απαιτήσεις των εργαζομένων. Οι μεν εργασιακές απαιτήσεις διακανονίζονται σε δώδεκα μηνιαίες δόσεις, στον δε δημόσιο τομέα η δικαστική έγκριση του συμβιβασμού απλώς παρέχει το δικαίωμα υπαγωγής σε εκατό δόσεις με πρόσθετη έκπτωση 20% στα πρόστιμα σε σχέση με αυτήν που προβλέπεται στον γενικό νόμο ρύθμισης του Δημοσίου – τον 4305/2014. Αν λάβει κανείς υπόψη του ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις που βρίσκονται σε κατάσταση υπερχρέωσης έχουν συνήθως οφειλές και προς τον δημόσιο τομέα και προς τους εργαζομένους τους, αυτός ο διακανονισμός μπορεί να μην είναι αρκετός για τη διάσωσή τους.

Πρόσθετο σημείο «μικροψυχίας» στο θέμα αυτό είναι ότι, για όσους οφείλουν πάνω από ένα εκατομμύριο και άρα δεν μπορούν να ρυθμίσουν με τον ν. 4305/14, το Δημόσιο έχει δικαίωμα να αρνηθεί την υπαγωγή στις 100 δόσεις ακόμη και αν επικυρωθεί δικαστικά ο συμβιβασμός τους με το 50,1% των πιστωτών. Το Δημόσιο μπορεί πράγματι να απορρίψει την αίτησή τους με αιτιολογημένη απόφαση. Ακόμη και αν η απόφαση αυτή μπορεί να προσβληθεί με αίτηση ακυρώσεως, η ευόδωση της τελευταίας θα έρθει μετά βεβαιότητας αφού θα έχει ολοκληρωθεί και η …οικονομική νεκροψία στην επιχείρηση λόγω πτώχευσης.

Θα προσθέσω στα προβλήματα την προϋπόθεση του νόμου να συμφωνούν δύο τουλάχιστον χρηματοδοτικοί φορείς που θα έχουν απαίτηση ύψους πάνω από 20% των συνολικών χρεών του οφειλέτη. Η προϋπόθεση αυτή γεννά το ενδεχόμενο μία τράπεζα με δεύτερη προσημείωση υποθήκης (και άρα με ελάχιστη εξασφάλιση) να αξιώνει αναλογικώς μεγαλύτερο μερίδιο προκειμένου να συναινέσει στον συμβιβασμό εάν γνωρίζει ότι χωρίς τη συναίνεσή της δεν βρίσκεται άλλος «δεύτερος» πιστωτής για τη συμπλήρωση του ποσοστού 20% των χρεών του οφειλέτη. Αυτό θα δημιουργεί στρεβλώσεις στη διαπραγμάτευση.

Επίσης, παρότι στη διάταξη προβλέπεται ότι το Δικαστήριο θα επικυρώνει τον συμβιβασμό αν συντρέχουν οι προβλεπόμενες πλειοψηφίες, θεωρώ βέβαιο ότι τα Δικαστήρια, εφαρμόζοντας τη γενική ρήτρα περί κατάχρησης δικαιώματος, θα ακολουθήσουν την υφιστάμενη νομολογία για υποθέσεις του α. 44 ν. 1892/90 και, πολύ περισσότερο, των α. 99 και 107 του Πτωχευτικού Κώδικα περί ανάλογης μεταχείρισης των όμοιων κατηγοριών πιστωτών, ώστε οι σχετικές δίκες δεν θα είναι τόσο «απλές» όσο εμφανίζονται στη διάταξη.

Σημειώνω ότι η σχετική Νομολογία θα ήταν πολύ καλύτερος οδηγός στην αντιμετώπιση απαιτήσεων συνδεδεμένων επιχειρήσεων ή μετόχων του οφειλέτη απ’ ότι η ολική απαγόρευση συνυπολογισμού τους, που προβλέπεται στο νομοθέτημα. Πολλές φορές οι απαιτήσεις αυτές είναι γνήσιες και αποτυπωμένες στα βιβλία και, αν αντιμετωπίζονται ισόρροπα με άλλες απαιτήσεις, δεν υπάρχει λόγος να μην υπολογίζονται σε έναν συμβιβασμό για τη διάσωση μιας επιχείρησης.

- Το τρίτο σκέλος του νόμου, που αφορά την ειδική διαχείριση, εκτός από διάφορα νομοτεχνικά ζητήματα μάλλον λεπτομερειακά για να ενδιαφέρουν το κοινό, πρέπει να επισημάνουμε ότι δεν είναι επί της ουσίας διαχείριση, αλλά εκκαθάριση. Ο διαχειριστής δεν διοικεί την επιχείρηση προς όφελος των πιστωτών, αλλά έχει στόχο να εκποιήσει το ενεργητικό της. Το πρώτο ερώτημα στη σχετική διαδικασία έχει να κάνει με τους εργαζόμενους: θα μπορούν να γίνουν ομαδικές απολύσεις ή όχι; Και πώς, με καταβολή της αποζημίωσης ή απλώς με δικαίωμα των εργαζομένων να τη διεκδικήσουν; Το ζήτημα είναι κρίσιμο καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις επιχειρήσεων που φθάνουν σε σημείο υπερχρέωσης παρατηρείται πτώση εργασιών τέτοια, ώστε να πλεονάζει προσωπικό.

Άλλο ερώτημα είναι η προβλεπόμενη δυνατότητα του διαχειριστή να δανείζεται χρήματα για να λειτουργεί η επιχείρηση στο μεσοδιάστημα μέχρι την εκποίησή της με την εξασφάλιση του δανειστή ότι θα έχει πρώτο προνόμιο στην περιουσία της επιχείρησης. Πέραν του ότι, ακόμη και με το προνόμιο αυτό, θα υπάρχει δυσχέρεια εύρεσης δανειακών κεφαλαίων, εγείρεται ζήτημα για το πόση μπορεί να είναι η επιβάρυνση με νέα χρέη, ιδίως ενόψει του ότι αυτή θα γίνεται εις βάρος των παλαιών δανειστών.

Το κυριότερο, όμως, είναι ότι η όλη ειδική διαχείριση διέπεται από την άποψη πως οι υφιστάμενες διαδικασίες εκποίησης είναι δήθεν αργές και αυτές ευθύνονται για την καθυστέρηση των πλειστηριασμων, εκποιήσεων κλπ. Η εμπειρία δείχνει, όμως, ότι δεν ευθύνονται οι διαδικασίες, αλλά η ανυπαρξία επενδυτικού και αγοραστικού ενδιαφέροντος που μαστίζει την αγορά τα τελευταία χρόνια. Εξαιτίας αυτής αποβαίνουν άγονοι οι πλειστηριασμοί – και δεν βλέπει κανείς γιατί ο θεσμός του διαχειριστή θα αντιμετωπίσει αποτελεσματικότερα αυτό το πρόβλημα. Αν πάλι σκοπός της ειδικής διαχείρισης είναι να γίνει η εκποίηση με συνοπτική διαδικασία ακόμη και σε εξευτελιστικές τιμές, τότε αφενός δικαιούται να αμφιβάλλει κανείς για το πόσο δίκαιη είναι μια τέτοια ρύθμιση, αφετέρου μπορεί να προεξοφλήσει ότι τα δικαστήρια θα προστατεύσουν τους δανειστές και τον οφειλέτη..

ΒΙΝΤΕΟ : ΜΑΘΕ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ !!! 1,2 ΤΡΙΣ Η ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ !!!

ΠΟΣΟ ΤΑΜΗΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ;;;
Μετά από 4,5 χρόνια μνημονίων, δήθεν δημοσιονομικής εξυγίανσης, ασφαλιστικής μεταρρύθμισης, αφανισμού συντάξεων και επιδομάτων, κατάργησης της δημόσιας υγείας και των σχετικών ασφαλιστικών παροχών, 
το αναλογιστικό έλλειμμα, δηλαδή η μαύρη τρύπα των ασφαλιστικών ταμείων με ορίζοντα το  2050, αντί να μειωθεί, ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ !!!

Αυτό και αν είναι Success Story !!!

Τηλεφωνήστε όλοι στον ΜΙΧΑΛΗ ΤΑΜΗΛΟ και ρωτήστε τον να σας εξηγήσει από που θα σας πληρώνει τις συντάξεις και από που θα σας καλύπτει νοσήλεια και φάρμακα τα επόμενα 36 χρόνια ;;;






ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΚΡΙΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ !!!

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

2 ΒΙΝΤΕΟ : MΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ & ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ : ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ FAST TRACK !!!

Μάθετε όλη την αλήθεια για το επιχειρούμενο έγκλημα των πλειστηριασμών fast track στο 1/3 της αντικειμενικής αξίας των ακινήτων, 
που παράλληλα με την κατάργηση της προστασίας της κύριας & 1ης κατοικίας, θα βγάλει στο δρόμο εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες δανειοληπτών και οφειλετών του δημοσίου και των ασφαλιστικών ταμείων !!!






Ο ΓΙΟΥΝΚΕΡ ΣΩZEΙ ΤΗΝ ΕΕ ΜΕ ΤΑ 21 ΔΙΣ ΤΟΥ EFSI, ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ TA 215 ΔΙΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ !!!

Γράφει ο Κυριάκος Τόμπρας
Τα 21 Δις ευρώ πραγματικού χρήματος του EFSI, θα δημιουργήσουν 315 Δις νέων επενδύσεων στην ΕΕ κατά τον κ.ο Γιούνκερ !!!
Τότε κ.ε Γιούνκερ, γιατί αντίστοιχα με 6-8 Δις ευρώ δεν δημιουργήθηκαν 100 τουλάχιστον Δις νέων επενδύσεων στην Ελλάδα της κρίσης, την ώρα που έχουν επενδυθεί τουλάχιστον 200 Δις για τη διάσωση του ελληνικού τραπεζικού συστήματος ;;;
Διατείνεστε ότι μπορείτε να σώσετε όλόκληρη την ΕΕ με 21 μόλις Δις, την ώρα που αποτυγχάνετε σταθερά επί 5 ολόκληρα χρόνια να σώσετε την Ελλάδα, παρά τα 200 τουλάχιστον Δις που σπαταλήσατε για το σκοπό αυτό, με τα οποία μάλιστα χρεώσατε τους Έλληνες και τους λοιπούς Ευρωπαίους φορολογούμενους !!!


Γιούνκερ: Παρουσίασε επενδυτικό «όραμα» 315 δισ. ευρώ

Η ίδρυση και ο τρόπος χρηματοδότησης του νέου ευρωπαϊκού ταμείου στρατηγικών επενδύσεων (EFSI) που ανακοίνωσε ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τις θέσεις του Κινήματος ΥΠΕΡΒΑΣΗ ως προς την ασκούμενη οικονομική και νομισματική πολιτική και ως προς τη λειτουργία του τραπεζικού συστήματος, δηλαδή ότι :
  • η Ευρώπη συνεχίζει την ίδια νομισματική πολιτική του χρήματος-χρέους, της μόχλευσης του τραπεζικού συστήματος και του κλασματικού αποθέματος, αφού κατά τον κ.ο Γιούνκερ, με 21 μόνο Δις πραγματικού χρήματος θα δημιουργηθούν, δια της μόχλευσης, επενδύσεις αξίας τουλάχιστον 315 Δις ευρώ.
  • η ευρωπαϊκή κρίση είναι τραπεζική & νομισματική, όχι οικονομική & δημοσιονομική.
  • η επίλυση του προβλήματος μπορεί να είναι μόνο πολιτική.
  • η ελληνική κρίση μπορούσε εξ' αρχής και μπορεί ακόμη και σήμερα να αντιμετωπιστεί με 8 μόνο Δις πραγματικής ρευστότητας (μετρητού χρήματος), αφού έτσι θα μπορούσαν να δημιουργηθούν νέες επενδύσεις 15πλάσιας τουλάχιστον αξίας, οι οποίες θα έλυναν αυτόματα τα προβλήματα της ύφεσης, της ανεργίας, της κατανάλωσης, του ΑΕΠ, των εσόδων και του τραπεζικού συστήματος.
ΚΛΙΚ ΕΔΩ :

Πρόσφατα επισημάναμε ότι αφού με 8 μόλις Δις κερμάτων και τραπεζογραμματίων, οι ελληνικές τράπεζες εξυπηρετούν σήμερα 165 Δις καταθέσεων, τότε με 8 ακόμη Δις, θα μπορούσαν εύκολα να εξυπηρετήσουν άλλα 165 Δις χρήματος τα οποία, κατευθυνόμενα στη χρηματοδότηση της πραγματικής οικονομίας, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν 165 Δις νέων καταθέσεων και επενδύσεων.
Έτσι, με 8 μόλις Δις νέου πραγματικού χρήματος, θα μπορούσε να εξασφαλιστεί η ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας και η χρηματοπιστωτική σταθερότητα, αφού έτσι θα είχε διπλασιαστεί η συνολική νομισματική βάση της εθνικής μας οικονομίας.
Ρωτάμε λοιπόν :
Αν θα μπορούσε να λυθεί ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος της ελληνικής κρίσης με 8 Δις, τότε γιατί δεν λύθηκε με τα 200 και πλέον Δις ευρώ που εισέρρευσαν στα ταμεία των ελληνικών τραπεζών από το 2010 μέχρι και σήμερα ;;;
Και ακόμη :
Μπήκαν πραγματικά στις ελληνικές τράπεζες 200 Δις πραγματικού χρήματος, δηλαδή κερμάτων και τραπεζογραμματίων, ή  αυτό που μπήκε ως 200 Δις ήταν λογιστικές εγγραφές αέρα κοπανιστού που βαφτίστηκε από την Τρόικα και τους Δανειστές ως χρήμα και, σήμερα, μας ζητείται να το ξεπληρώσουμε με τα πραγματικά χρήματα που ποτέ δεν λάβαμε, δηλαδή με κέρματα και τραπεζογραμμάτια ευρώ που δεν διαθέτουμε ;;;
Και αν με τα μνημόνια εισέρρευσαν πραγματικά 200 Δις στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, τότε γιατί Κυβέρνηση και Τρόικα δεν έσωσαν με τα χρήματα αυτά, μαζί με τις τράπεζες, και την εθνική μας οικονομία και, εν τέλει, που πήγαν τα 200 αυτά Δις ευρώ, τι χρηματοδότησαν και τι πλήρωσαν ;;;
Διαβάζουμε σήμερα στο protothema.gr :
Ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, ξεκινώντας την ομιλία του με αναφορές στα σχολεία της Θεσσαλονίκης που μπορούν να εξοπλιστούν με υπερσύχρονο εξοπλισμό, ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου ταμείου, του Ευρωπαϊκού Ταμείου για Στρατηγικές Επενδύσεις (EFSI) το οποίο θα λάβει 16 δισ. ευρώ από τον προϋπολογισμό της Ε.Ε. και άλλα 5 δισ. από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, κεφάλαια τα οποία, μέσω μόχλευσης, μπορούν να προσελκύσουν επενδύσεις 315 δισ. ευρώ. Το νέο αυτό ταμείο, το οποίο θα είναι πλήρως λειτουργικό τον Ιούνιο του 2015, θα μπορεί να χρηματοδοτεί επενδύσεις με μεγαλύτερο επίπεδο ρίσκου από ότι η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. 
Ο κ. Γιούνκερ κάλεσε και τα κράτη-μέλη να συνεισφέρουν σε αυτό το ταμείο με κεφάλια τα οποία δεν θα προσμετρούνται στο δημόσιο έλλειμμα. 

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΤΡΟΜΑΞΑΝ ΤΑ FUNDS ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ !!!

Οι 6 πυλώνες της πρότασης ΣΥΡΙΖΑ για το χρέος :
Τι περιλαμβάνει η παρουσίαση 22 σελίδων στα διεθνή funds στο Λονδίνο !!!



Τι αναφέρει για αναδιάρθρωση του χρέους, ανάπτυξη, προϋπολογισμό, τραπεζικό κλάδο, μεταρρυθμίσεις, Ευρωπαϊκή ατζέντα
Έξι πυλώνες περιλαμβάνει η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για τη μείωση του ελληνικού χρέους, όπως αυτή παρουσιάστηκε από τα στελέχη του οικονομικού του επιτελείου, Γ. Σταθάκη και Γ. Μηλιού, σε εκπροσώπους διεθνών funds στο Λονδίνο.
Σύμφωνα με την παρουσίαση των δύο στελεχών, την οποία εξασφάλισε και σας παρουσιάζει το www.bankingnews.gr, ο ΣΥΡΙΖΑ προτείνει αναθεώρηση των συμφωνιών δανεισμού, μορατόριουμ για την εξυπηρέτηση του χρέους, αναδιάρθρωση χρέους με haircut, ρήτρα ανάπτυξης στα νέα ομόλογα, έκδοση ευρωομολόγου και/ή αγορά κρατικών ομολόγων από την ΕΚΤ και εξαίρεση μέρους του κόστους ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών από το κρατικό χρέος.

Ειδικότερα:

Το ελληνικό πρόγραμμα λιτότητας

α) Δημοσιονομική προσαρμογή 15% του ΑΕΠ ή 30 δισ. ευρώ - 20 δισ. μείωση δημόσιων δαπανών
- 10 δισ. αύξηση φορολογίας
β) Απορρόφηση των μικρότερων τραπεζών από τις 4 συστημικές και πρόγραμμα ανακεφαλαιοποίησης (έχει γίνει χρήση 39 δισ. από τα συνολικά 50 δισ.)
γ) Πρόγραμμα δομικών μεταρρυθμίσεων
- απελευθέρωση αγοράς εργασίας
- άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων
- άρση γραφειοκρατικών εμποδίων με βάση την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ
δ) ιδιωτικοποιήσεις

Γιατί απέτυχε το πρόγραμμα λιτότητας

- Η δημοσιονομική προσαρμογή ήταν υπερβολικά εκτεταμένη, πολύ εντατική και εμπροσθοβαρής
- Τα περιθώρια ιδιωτικοποιήσεων ήταν μικρά λόγω των αποκρατικοποιήσεων της δεκαετίας του '90
- Η αγορά εργασίας ήταν ήδη ευέλικτη, ειδικά στον τομέα των υπηρεσιών
- Το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων ήταν περιορισμένο
- Η πρόοδος στην δημόσια διοίκηση ήταν οριακή
Υπάρχουν ακόμη δυσλειτουργίες
Ολιγοπωλιακή δομή πολλών κλάδων
- Η δημοσιονομική προσαρμογή με την κατάρρευση των αμοιβών οδήγησε σε πολύ μεγάλη ύφεση και αύξηση του δημόσιου χρέους

Τα δύο στελέχη παρουσίασαν και διαγραμματικά τα αποτελέσματα της λιτότητας σε συγκεκριμένους τομείς της οικονομίας.

Ειδικότερα :

ΨΗΦΙΣΑΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ 96 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑΝ ΤΟΝ ΜΙΧΕΛΑΚΗ !!!

96 Έλληνες βουλευτές θεωρούν πως το να παίρνουν ΜΙΖΕΣ είναι μέρος του βουλευτικού τους καθήκοντος !!!

Μιχελάκης

Η Βουλή αποφάσισε να μην αρθεί η ασυλία του Μιχελάκη για τη δικογραφία που τον εμφανίζει να χρηματίζεται από τον επιχειρηματία Πάλλη. Είναι η πρώτη φορά που η Βουλή δεν ακολουθεί την απόφαση της Επιτροπής Δεοντολογίας, που ψήφισε να αρθεί η ασυλία του.
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ οι 96 βουλευτές που ψήφισαν κατά της άρσης ασυλίας και αποδέχθηκαν την άποψη Μιχελάκη ότι αν αρθεί η ασυλία του είναι σαν η Βουλή να καταδικάζει τους βουλευτές επειδή εκτελούν τα καθήκοντά τους !!!

ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΤΕ ΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΒΙΟΥ !!!
 

Προσέξτε σοφιστεία: Η Εισαγγελία λέει πως ο Μιχελάκης όχι μόνο δεν έκανε το καθήκον του, αλλά χρησιμοποίησε την βουλευτική του ιδιότητα για να χρηματιστεί. Και τι αποδέχονται οι βουλευτές; Πως έκανε το καθήκον του. Μάλλον επειδή πιστεύουν πως το καθήκον ταυτίζεται με τον χρηματισμό.
Με τη λογική αυτή λοιπόν, ο Άκης Τσοχατζόπουλος πρέπει να βγει από τη φυλακή αφού ό,τι έκανε το έκανε στα πλαίσια άσκησης των βουλευτικών και υπουργικών του καθηκόντων
Η Εισαγγελία λοιπόν ήταν ξεκάθαρη, αλλά απ ό,τι φαίνεται κάποιοι βουλευτές είναι μπερδεμένοι αφού δεν είναι σίγουροι αν το καθήκον τους είναι ο χρηματισμός ή όχι.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο αγώνας δρόμου που έκαναν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για να μην αρθεί η ασυλία Μιχελάκη. Παρ' όλα αυτά βουλευτές και από τα δύο κόμματα δεν πήγαν στην ψηφοφορία, ίσως γιατί δεν έχουν τον ίδιο βαθμό εντιμότητας με τον κύριο Μιχελάκη
Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει η στάση Μιχελάκη. Αντι να ζητήσει από τη Βουλή να αρθεί η ασυλία του για να καθαρίσει η υπόθεση και να μην υπάρχουν σκιές, ζήτησε ακριβώς το αντίθετο. Την ίδια ώρα βέβαια ο ίδιος κάνει μηνύσεις στο HOT DOC, προστατευμένος από την βουλευτική ασυλία. Πώς θα δικάσει λοιπόν ένα δικαστήριο αυτές τις μηνύσεις όταν ο ίδιος δεν έχει ζητήσει να αποδειχθεί με την παραπομπή του σε δίκη η αναλήθεια των κατηγοριών;

ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ CAMBRIDGE ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΤΟΝ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΚΩΛΟ ΤΗΣ KIM KARDASHIAN !!!

ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΕΠΙΝΟΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΜΥΑΛΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ !!!

Μετά από αυτό αδυνατώ να φανταστώ τι μπορεί να μιμούνται τα χειρότερα μυαλά του Cambridge και των λοιπών επώνυμων πανεμιστημίων, που εξελίχθηκαν σε βιομηχανία παραγωγής πτυχιούχων ηλιθίων !!!

Tα καλύτερα μυαλά του Cambridge μιμούνται την Kim Kardashian !!!



Πόζαραν δείχνοντας τα οπίσθιά τους στον φακό!!!


Tα καλύτερα «μυαλά» του Κέιμπριτζ μιμούνται την Kim Kardashian!


Εκατοντάδες φοιτητές συμμετείχαν στο διαγωνισμό του Πανεπιστημίου για τον «κ...ο της χρονιάς»

Τα πιο έξυπνα "μυαλά" της Βρετανίας μιμήθηκαν την Κιμ Καρντάσιαν και πόζαραν, δείχνοντας τα οπίσθιά τους στο φακό και συμμετέχοντας με τον τρόπο αυτό στον ετήσιο... διαγωνισμό του 
Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ, υπό τον τίτλο : «Ο κ...ος της χρονιάς». 

Δώδεκα φοιτητές, έξι άντρες και έξι γυναίκες, έβγαλαν τα ρούχα τους για να δείξουν την οπίσθια πλευρά τους αλλά και να διαγωνιστούν για τον καλύτερο πισ... ό.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Daily Mail», εκατοντάδες φοιτητές συμμετείχαν στο διαγωνισμό του Κέιμπριτζ. Μία από τις φοιτήτριες είχε την φαεινή ιδέα να ποζάρει στο φακό ακριβώς όπως η Καρντάσιαν.



Φορώντας ένα κολιέ από πέρλες, και μακριά μαύρα γάντια, η καστανή φοιτήτρια με τα κοντά μαλλιά έδειξε όλο χάρη τα οπίσθιά της.

Οι υπόλοιποι φοιτητές μιμήθηκαν τον Αδάμ και την Εύα ποζάροντας στο φακό, είτε ατενίζοντας το ποτάμι River Cam, είτε ανεβαίνοντας στη ταράτσα του πανεπιστημίου κοιτώντας την θέα.




Όπως υποστηρίζει η βρετανική εφημερίδα, ο διαγωνισμός αυτός πραγματοποιείται στο διεθνούς φήμης βρετανικό πανεπιστήμιο για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, όμως φέτος οι φοιτητές εμπνεύστηκαν καθαρά από την πληθωρική τηλεπερσόνα, η γυμνή πόζα της οποίας προκάλεσε τις περασμένες ημέρες... ιντερνετική φρενίτιδα.

Οι φωτογραφίες των φοιτητών του Κέιμπριτζ αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της εφημερίδας των φοιτητών του βρετανικού πανεπιστημίου «The Tab», εκεί όπου οι φοιτητές κλήθηκαν να ψηφίσουν και να αναδείξουν  την καλύτερη οπίσθια πλευρά.

Οι 12 φιναλίστ επελέγησαν από την συντακτική ομάδα της φοιτητικής εφημερίδας. Μία από τις φιναλίστ, η Κέιτι εμφανίστηκε στην ταράτσα του πανεπιστημίου ολόγυμνη, φορώντας μπλε κάλτσες έως το γόνατο.

«Σαφέστατα, οι φοιτητές του Κέιμπριτζ έχουν επηρεαστεί από τις γυμνές φωτογραφίες της Καρντάσιαν, σχολιάζει η βρετανική εφημερίδα» και προσθέτει πως μόνο μία διακρίθηκε.

ΑΡΘΡΟ ΦΩΤΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ GUARDIAN !!! ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ !!!

ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΓΓΛΙΚΑ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ GUARDIAN, ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ !!!

Υπερβαση

ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΕ ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΟΧΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ !!!

We should cash-bomb the people - not the banks.
Juncker’s new fund will do little to head off Europe’s lost decade, as Friedman and Keynes would agree.
Close-up of euro notes
Jean-Claude Juncker claimed the €21bn European fund would ‘entice private backers to invest ‘up to' 15 times the sum. Who will invest when there is no demand?' Photograph: Walter Geiersperger/Corbis
Abandon helicopters. Use bombers. Bomb Germany, France, Italy, Greece, the entire eurozone. Bomb them with banknotes, cash, anything to boost demand. The money must go straight to households, not to banks. Banks have had their day and miserably failed to spend. From now on they get nothing.
Five years after the financial crash it is nearly unbelievable that the eurozone’s lords and masters now confront renewed recession. They seem inert before deflation, subflation, lowflation or whatever lets them avoid the word “scandal”. An ever more dominant Germany is unmoved. Its finance minister, Wolfgang Schauble, is set on “black zero” or a balanced German budget.
The European Central Bank (ECB) murmurs about “quantitative easing” but is up against Germany’s furious protests. Ten per cent of the eurozone’s workforce is unemployed and one in five of its young. Greece has lost a quarter of its national product. The waste of resources is staggering.
At the heart of this tragedy stands the absurd figure of the new EU president, Jean-Claude Juncker, impresario of Luxembourg’s outrageous tax-evasion oasis. Yesterday he proposed a €21bn European fund which, he claimed implausibly, would entice private backers to invest “up to” 15 times the sum. Who will invest when there is no demand? The pope rightly called the EU “elderly and haggard”, mistrusted, insensitive and bureaucratic. I doubt if Juncker turned a hair.
The eurozone is heading towards what even the pro-EU Economist calls “Europe’s lost decade”.
Ever since the credit crunch the continent has been suffering what Keynes called a classic liquidity trap. There is too little money around and thus a chronic shortage of demand. People have too little to spend, which means shops close, supplies dry up and no one invests.
Britain and the US supposedly met this challenge by “printing money”, by quantitative easing (QE). This was a confidence trick. It claimed to release money “into the economy” to stimulate borrowing and thus spending. It merely channelled billions into bank vaults and boosted reserves. What did spill into the economy went to stock market inflation and obscene bonuses. In Britain it also leaked into the mad world of sub-prime housing subsidies. Otherwise, demand has remained dangerously sluggish.
What saved Britain was George Osborne not practising what he preached. He borrowed and spent like a crazed Labour chancellor. Borrowing has risen, not fallen, and this year is 10% up on last year. Public spending is still higher than in 2010, welfare payments are up, mega-projects are booming; only hated local government is down. To Osborne, austerity is for the small guy – and a gullible media.
The eurozone has no such luck. Germany continues to defy the two great minds of 20th-century economics, Keynes and Friedman. They clashed on much but agreed on the need to “loosen” money supply to avert recession. Keynes buried it in the ground and had the poor dig it up. Friedman more generously dropped it from helicopters.
Such methods have long been ridiculed as vulgar by conventional economists and politicians.To them economics is a branch of ethics. Monetary policy should punish the poor for its extravagance in booms, not “reward” the undeserving. Any money going should be channelled through the welfare state or the great and good banks.
Yet versions of helicopter money (HM) are now emerging into public debate. The essence of HM is not to boost government spending – and thus challenge “budgetary austerity” – but to print money off-budget to avert deflation. It is like giving blood to a shattered body: without it, all other remedies are a waste of time.
Such “neo-monetarism” is aired by the Financial Times’s Martin Wolf in his new and exhaustive study of the credit crunch, Shifts and Shocks. He suggests “permanent helicopter money”, with government deficits simply covered by printing presses unless and until inflation returns. It has beendiscussed sympathetically by Tim Congdon, by the Americans Mark Blyth and Eric Lonergan in the magazine Foreign Affairs, and by the former City regulator, Lord Turner.
All challenge the conventional wisdom of bank-led reflation.
John Muellbauer, professor of economics at Oxford, champions “QE for the people”. He points out that, as existing policies to revive Europe’s growth have faltered, “proposals for distributing money directly to citizens have been quietly gaining traction among critics of orthodox central banks.”
The commentator Anatole Kaletsky points out that if the £375bn of QE had gone to private bank accounts rather than to buying bonds from banks, it would have meant £24,000 per British family. This would have transformed the demand economy.
To have government simply depositing cash in cashpoints or handing out spending vouchers at post offices might seem eccentric. But this has been done in Japan, China, Vietnam and Taiwan, where cash and vouchers have yielded swift spending surges. HM has been adopted by aid organisations including Give Directly in Africa, sometimes tied to school attendance. Brazil and Mexico have likewise “dropped” cash on poor communities. All these schemes were declared resounding successes. The west’s brief flirtation with HM through car scrappage schemes is credited with having saved the US car industry.
Why are policies considered suitable for developing societies not relevant to Europe? The answer, I believe, is not intellectual or political but rather a matter of class. Just to print money and hand it out leaves people vulnerable to “moral hazard”. People should not get cash they have not deserved. If demand is to be stimulated with cash, it should be through someone responsible, like a banker. If the banker in effect “steals” the money, too bad.